1 Eylül 2013 Pazar

The Balm far paletleri

Bugünkü konuklarımız The Balm'ın makyaj paletleri ; Balm jovi ve meet matt(e)  :) 

Ambalajları sert kartondan dayanıklı,hafif ve kullanışlı.Esprili bir tasarıma sahip.

Balm jovi makyaj paletiyle başlayalım; 
 
12 far,2 ruj,1 allık ve 1 luminizerden(aydınlatıcı) oluşmakta.Hem gece hem gündüz makyajına uygun renklerı var. Çok koyu göz makyajını tercih etmeyenler presto-moderato gibi renkleri liner gibi kullanabilir. 

  
                                                 ilk 4 far(heavy metal serisi) bayağı sedefli. 
Sedeflilerin yanında mat ve yarı matlar da mevcut.  
 
Rujların kokusu çok hoş ama böyle ruj kullanma alışkanlığım pek yok.

Allığı çok beğendim ben,aydınlatıcıyı da yüz için fazla buldum disko topu makyajı fanı değilimdir:)Göz pınarıma yakın bölgelerde aydınlatıcı/far olarak kullanıyorum ki bu işlevine ba-yıl-dım.   
Genel olarak fazla renk seçeneği olması ,esprili bir tasarıma sahip olması,allığı,aydınlatıcısı,farı,kırk yılda bir kullansam da ruju falanı filanı benim çok hoşuma gitti.Kalıcılığı bence iyi,Gratis'ten yüzde elli indirimle almıştım indirimi beklerseniz gayet ekonomik de;)

Gelelim meet matte;  
 Adından da anlaşılacağı gibi mat:)Minik bir fırçası var ve kirpik diplerine far sürmede baya iş görüyor.  




 Absurd renkler yok hepsi kullanılabilir.


İlgilenenler için içerik bilgisi.Hassasiyet gösterenler için içinde talc,dimetikon mevcut maalesef. Beni üzen bir nokta açıldıktan sonra kullanım ömürlerinin 12 ay olması:(.Hergün far kullanan biri bile bu paletleri bitiremez heralde.Süresi bitince atarmıyım bilemiyorum :s


La Roche posay effaclar ve toleriane

Uzun süredir devam eden cilt sorunlarıma ve sivilce problemime çözüm olacağını umduğum la roche posay serisi son cilt bakım ürünü alışverişimdi.Aldığım ürünler;    

La roche posay effaclar duo nemlendirici ve effaclar yüz yıkama jeli: 
Duo sivilce ve cilt kusurlarına karşı nemlendirici, effaclar jel ise yağlı hassas ciltler için yüz yıkama jeli. 

3 gündür kullanıyorum.Genelde sivilce önleyici seriler cildimde gerginlik,kuruma,yanma yapar ama bu seri kesinlikle yapmadı.Jeli çok güzel temizliyor, karma cilde uygun,duo da cildimde iritasyona neden olmadı.Üç günlük kullanımda mucizeler beklemiyorum 15 gün sonunda yorumlarımı eklemek daha doğru ama şimdiden cildim daha duru.Belki de çok uğraştığım için sivilcelerimde bi gelişme yok ama inancım  var:) 

La roche posay toleriane spa:  
Karma-hassas ciltler için nemlendirici 
Daha önce Fluid versiyonunu(Yağlı hassas ciltler için) kullanıp memnun kalmıştım ama önümüz kış ekstra nem gerek duyarım diyerek spa'da karar kıldım.Henüz kullanmadım kullandığımda yorumlarımı eklerim.  

La roche posay termal su: 
Spreyli şişede kullanımı kolay,iki yıl önce de kullanmıştım sprey başlığını değiştirmişler bu daha güzel
Ferahlatıyor,maske-peeling yaptıktan sonra cildi rahatlatıyor 
Ben nemlendirici üstüne sıkıyorum.Duo gözeneklerimi açıyor termal su da cildime nüfuz ediyor gibi umutlarım var:):) 
Makyaj üstüne sıkanlarda varmış rahatlatıcı-sabitleyici olarak ama sabitleyici etkisi olacağına inanmıyorum.  
Küçük olan spa nemlendiricinin hediyesiydi.Büyük olan da belli miktarda la roche posay ürünü alınca(99 tl üstü sanırım) hediye olarak gönderilen orijinal boy termal su.  
Kendini şımartma ürünü diyebiliriz:) 
Not:Ürünleri İnternetten aldım.Reklam olmasın diye link vermedim.Kampanyalı olduğu için ucuza geldi,Ancak satın alırken son kullanım tarihlerini kontrol etmeyi -yoksa sormayı- unutmayın.Sevgiler:) 

Siz la roche ürünlerini kullandınız mı,sonuçlar nasıldı?  
edit: İki hafta sonunda cildim baya baya düzelmeye başlamıştı ki 3. hafta tekrar eskisine dönmeye başladı çok üzgünüm:(.belki hormonlar vs. yada diğer etkenlerdendir bilemiyorum:).Halen kullanmaya devam ediyorum

Artdeco Ceramic Nail Lacquer No:421

İlk paylaşımımız Artdeco Ceramic  Nail  Lacquer No:421




Bu ojeyi Almanya Erasmus zamanlarımda bir kozmetikçide görerek aşık olmuş ve öğrenci halimle Türkiye'de ojeler çok ucuz ya bu ne die söylenmeme rağmen almıştım.İndirimde olmasına rağmen fiyatı bana fazla gelmişti o zaman.Türkiyede Boyner,ykm gibi büyük mağazalarda mevcut ancak fiyatı 30tl civarı.(fazla mı evet)   
 Rengi bence çok güzel doğal pastel bir yeşil. 
Kalıcılığı orta seviye,tırnaklarınızı benim gibi tırmık/kazıyıcı vb. aletlerin yerine kullanmıyorsanız sizde daha uzun gidebilir:)
 Ancak bu haki yeşile benzettiğim eşsiz renge ilk kez bu ojede rastladım ve hala da favorilerimden:)Artdeco'nun çok geniş bir renk skalası var gerçekten web sitesinden göz atabilirsiniz.
 
 Tavsiye edermiyim? 
 bu rengi daha ucuz bir markada bulamadığım için evet,eğer bana aynı rengin daha uygun fıyatlı ve kaliteli bir markada bulunduğunu söylerseniz hayır:) Yorumlarınızı bekliyorumm

Merhaba!

Uzun süredir makyaj bloglarını takip ediyorum ve artık bende bir blogger olmaya hazırımmm umarım paylaşımları seversiniz , 
Ye,sev,makyaj yap... 
Çünkü hepsi insanı güzelleştirir,

Sevgiler:)   

Taze blogger Puding