1 Eylül 2013 Pazar

La Roche posay effaclar ve toleriane

Uzun süredir devam eden cilt sorunlarıma ve sivilce problemime çözüm olacağını umduğum la roche posay serisi son cilt bakım ürünü alışverişimdi.Aldığım ürünler;    

La roche posay effaclar duo nemlendirici ve effaclar yüz yıkama jeli: 
Duo sivilce ve cilt kusurlarına karşı nemlendirici, effaclar jel ise yağlı hassas ciltler için yüz yıkama jeli. 

3 gündür kullanıyorum.Genelde sivilce önleyici seriler cildimde gerginlik,kuruma,yanma yapar ama bu seri kesinlikle yapmadı.Jeli çok güzel temizliyor, karma cilde uygun,duo da cildimde iritasyona neden olmadı.Üç günlük kullanımda mucizeler beklemiyorum 15 gün sonunda yorumlarımı eklemek daha doğru ama şimdiden cildim daha duru.Belki de çok uğraştığım için sivilcelerimde bi gelişme yok ama inancım  var:) 

La roche posay toleriane spa:  
Karma-hassas ciltler için nemlendirici 
Daha önce Fluid versiyonunu(Yağlı hassas ciltler için) kullanıp memnun kalmıştım ama önümüz kış ekstra nem gerek duyarım diyerek spa'da karar kıldım.Henüz kullanmadım kullandığımda yorumlarımı eklerim.  

La roche posay termal su: 
Spreyli şişede kullanımı kolay,iki yıl önce de kullanmıştım sprey başlığını değiştirmişler bu daha güzel
Ferahlatıyor,maske-peeling yaptıktan sonra cildi rahatlatıyor 
Ben nemlendirici üstüne sıkıyorum.Duo gözeneklerimi açıyor termal su da cildime nüfuz ediyor gibi umutlarım var:):) 
Makyaj üstüne sıkanlarda varmış rahatlatıcı-sabitleyici olarak ama sabitleyici etkisi olacağına inanmıyorum.  
Küçük olan spa nemlendiricinin hediyesiydi.Büyük olan da belli miktarda la roche posay ürünü alınca(99 tl üstü sanırım) hediye olarak gönderilen orijinal boy termal su.  
Kendini şımartma ürünü diyebiliriz:) 
Not:Ürünleri İnternetten aldım.Reklam olmasın diye link vermedim.Kampanyalı olduğu için ucuza geldi,Ancak satın alırken son kullanım tarihlerini kontrol etmeyi -yoksa sormayı- unutmayın.Sevgiler:) 

Siz la roche ürünlerini kullandınız mı,sonuçlar nasıldı?  
edit: İki hafta sonunda cildim baya baya düzelmeye başlamıştı ki 3. hafta tekrar eskisine dönmeye başladı çok üzgünüm:(.belki hormonlar vs. yada diğer etkenlerdendir bilemiyorum:).Halen kullanmaya devam ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder